به گزارش آماج خبر، فرماندار بروجن بیعت عشایر و عده‌ای از مردم این شهرستان با امام خمینی (ره) را اقدامی حماسی و ماندگار خواند.

فتاح کرمی، شامگاه پنجشنبه، در مراسم گرامی‌داشت ۲۰ بهمن‌ماه روز چهارمحال و بختیاری، در جمع پیشگامان و مبارزان انقلاب اسلامی ایران در شهرستان بروجن، تاکید کرد: با وجود تمامی دشمنی‌ها، تحریم‌ها و فشارهای استکبار جهانی اما انقلاب اسلامی ایران وارد چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی خود شد.
وی افزود: شیوه رهبری امام خمینی (ره) در دنیا بی‌سابقه است و به‌همین علت امام راحل در دل جوانان قبل از انقلاب اسلامی ایران جای گرفت.
کرمی تصریح کرد: نظام سلطه استکبار جهانی از طریق جنگ رسانه‌ای به‌دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است اما انقلاب اسلامی در مسیر خود با سرعت و بصیرت به راه خود ادامه می‌دهد.
امام جمعه بروجن نیز با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: بیعت بختیاری‌ها و مردم شهرستان بروجن با امام خمینی (ره) حماسه‌ای پُرافتخار است.
حجت‌الاسلام سید علیرضا احمدی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلاب دیگری در جهان قابل مقایسه نیست.
وی مساجد و دانشگاه‌هارا پایگاه های انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: هیچ انقلاب و حکومتی در جهان رفراندوم نداشت و نتوانست مردم را با خود همراه کند.
احمدی ضمن اشاره به مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات مختلف جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ‌انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه به آرمان‌های خود خیانت نکرده و در ۴۴ سال اخیر بر شعارهای خود استوار مانده است.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نسل‌های جدید را با خود همراه کرده و نسل کنونی قوی‌تر از نسل آغاز انقلاب پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.
امام جمعه بروجن با اشاره به مراسم ۲۲ بهمن و جشن ملی ایرانیان، افزود: جهانیان به‌علت شکوه هر ساله این مراسم مبهوت مانده است.
احمدی ۲۰ بهمن‌ماه را اقدامی از روی بصیرت، حضور به‌موقع در میدان و درک بالای مردم دانست و گفت: بیعت بختیاری‌ها و مردم شهرستان بروجن با امام خمینی (ره) و اعلام انزجار آنان از شاهپور بختیار در تاریخ ماندگار شده است.

  • نویسنده : سیدسینا بنی هاشمی