پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آماده رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آماده شدن پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

 

وی گفت: این پوستر به زودی رونمایی می‌شود.

 

احمدرضا احسانی گفت: آیین رونمایی از پوستر جشنواره بیست و هفتم با شعار «تئاتر؛ پرواز پروانه‌های خیال»، امروز و همزمان با ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی در موزه تخصصی کودک و هیجان همدان محوطه تاریخی هگمتانه برگزار می‌شود.

 

به گفته او این مراسم با حضور میهمانان ویژه‌ای از جمله مدیران ارشد اجرایی استان همدان و «امیر مشهدی عباس» دبیر جشنواره و با درنظر گرفتن ملاحظات دقیق بهداشتی مرتبط با شرایط همه گیری ویروس کرونا از جمله رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جمعی از کودکان نیز میهمان ویژه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هستند.

 

به گفته او، پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان توسط «حمید زری‌باف» طراحی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: آیین رونمایی از پوستر جشنواره همچنین به صورت زنده از طریق شبکه اجتماعی (اینستاگرام) به نشانی http://Hamedan.farhang@ و http://fest.۲۷@ پخش می‌شود.

 

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوانان ۱۰ تا ۱۵ اسفندماه در شهر همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.

  • نویسنده : حوریه کفعمی
  • منبع خبر : ایرنا