رئیس پلیس راهور استان اصفهان از انسداد خیابان آپادانا تا اطلاع ثانوی به دلیل فرونشست زمین بر اثر شکستگی لوله فاضلاب خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از فارس، محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان امروز اظهار داشت: خیابان آپادانا تا اطلاع ثانوی به دلیل فرونشست زمین بر اثر شکستگی لوله فاضلاب مسدود است.

 

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی در این خیابان، حدفاصل میدان فیض به سمت چهارراه آپادانا گفت: رانندگان از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های شیخ مفید، حاشیه جنوبی رودخانه و سایر معابر فرعی استفاده کنند.

 

محمدی بیان کرد: با توجه به موقعیت حساس ترافیکی محل و ورود به موقع آبفای اصفهان در جهت رفع نقص، تسریع در انجام‌ عملیات و رعایت پلان‌ ایمنی به منظور حفظ حقوق شهروندان توسط پیمانکار مربوطه مطالبه پلیس است.

 

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در گفت‌وگو گفت: خط ۱۲۰۰ بتنی فاضلاب جنوب شهر در خیابان آپادانا دوم بر اثر پوسیدگی و خوردگی و قدمت۵۰ ساله شبکه دچار شکستگی شده و قسمتی از خیابان نشست کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این حادثه در عمق ۷.۵ متری زمین اتفاق افتاده است، افزود: اقدامات لازم برای بازسازی شبکه از شب گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب در حال انجام است.

 

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: بتن‌ریزی در محل حادثه در حال انجام است که تا پایان امروز بازسازی کامل خط انجام خواهد شد.

  • نویسنده : فاطمه کریمیان