علی شهپری رئیس حقوقی کمیته امداد خوزستان گفت: کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان در همه ابعاد را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

شهپری در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری گفت: در کنار خدمات متنوع در جهت تقویت روحیه خودباوری، رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی از عواملی است که به توانمندسازی مددجویان منجر می‌شود.

 

او گفت: برای ارتقای خدمت‌رسانی حقوقی و قضایی به مددجویان، با کانون وکلا، مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضائیه و کانون خدمات قضایی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌ایم.

 

رئیس حقوقی کمیته امداد خوزستان یکی از ظرفیت‌های خدمت‌رسانی کمیته امداد را مراکز نیکوکاری دانست که امروز یکی از این مراکز در اهواز آغاز به کار کرد.

 

شهپری افزود: مرکز نیکوکاری در استان برای نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه خدمات مختلف و متنوع ارائه می‌دهند که برخی مرکز بصورت تخصصی در حوزه‌های اشتغالزایی و توانمندسازی، زکات، فرهنگی، مشاوره و مددکاری، مسکن، ایتام و امور حقوقی فعالیت می‌کنند.

بر اساس اطلاعات کمیته امداد خوزستان مرکز نیکوکاری تخصصی امور حقوقی نخستین مرکز نیکوکاری در استان است که بصورت تخصصی به مشکلات حقوقی مددجویان تحت حمایت و ارائه خدمات مشاوره با استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری پردازد.

  • نویسنده : نرگس راستگو
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان