رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جنگ نرم خطرناک‌تر از جنگ سخت است و باید منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش مورد توجه دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی و انقلابی قرار گیرد.

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار محسن رضایی معاون رئیس جمهور با آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم در خدمت به مردم و تحقق آرمان ها و اهداف این دولت، تأکید کرد: دولت سیزدهم با توجه به شعار دولت مردمی، تلاش های بسیار خوبی در راستای پیگیری مشکلات مردم و مسائل استان ها به ویژه در سفرهای استانی داشته است.

وی با اشاره به دلسوزی ها و دغدغه های آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم ادامه داد: همدلی و هماهنگی تمام بخش ها و ارکان دولت می تواند به تحقق برنامه ریزی ها  و اهداف دولت منجر شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ نرم خطرناک تر از جنگ سخت است و باید منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش مورد توجه دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی و انقلابی قرار گیرد.

ایت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که آموزه های دینی و الهی به ما آموخته است که باید در غم و شادی مردم و تمام ملت های مسلمان و مستضعف سهیم باشیم ادامه داد: باید وضعیت کشور توسط دولت به گونه ای اداره شود که مردم متوجه شوند که مشکلات آنان حل و به دغدغه ها و مسائل آنان توجه می شود و اگر  نگاهمان رسیدگی به مشکلات مسلمانان است در مرحله اول با جلب رضایت مردم در داخل کشور آنان را در این هدف همراه کنیم.

  • نویسنده : ریحانه کلاهچی