نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه ورود به فصل گرما قرار داریم و این فصل نیاز آب آشامیدنی مردم بیشتر می‌شود که لازم است مشکل آب مناطق برطرف شود.

به گزارش آماج خبر؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر مدیریت زبان را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ورود به فصل گرما قرار داریم و این فصل نیاز آب آشامیدنی مردم بیشتر می‌شود که لازم است مشکل آب مناطق برطرف شود.

وی در خصوص قطعی برق در استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه برق هم مسئولان کنترل کنند تا در گرما قطعی برق ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: گرانی‌ها سفره مردم را دچار مشکل کرده است از این رو مسئولان و دست‌اندرکاران با گرانی و احتکار کالا در هر سطحی برخورد قاطع و قانونی کنند.

صفایی بوشهری بیان کرد: گرانی‌ها باید مدیریت شود چون قیمت واقعی کالاها در بازار این نیست که به دست مردم می‌رسد، مدیرانی که در این عرصه مسئولیت دارند عنایت و وضعیت معیشت مردم را مدیریت کنند.

وی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلام ایران، بیان کرد: این نیروی نظامی از بدو انقلاب تا کنون مایه اقتدار کشور در عرصه‌های ملی و بین المللی بوده و اخلاق نظامی، مجاهدت، ایمان و تقوا از شاخصه‌های آن است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اضافه کرد: ارتشیان در همه عرصه‌ها از جمله حوزه ستاد، مدیریت، برنامه‌ریزی، صف، عملیات، تأمین، نگهداری و تولید قطعات جنگ‌افزار و صنایع دفاعی چنان عمل کردند و اقتدار ایران را به منصه ظهور رساندند.

وی ایمان، ولایت‌مداری، تقوا، اخلاص و اخلاق اسلامی را از ویژگی ارتشیان دانست و تصریح کرد: مجاهدت و اخلاق نظامی در عرصه‌های مختلف نظامی از دیگر شاخصه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینک تأکید کرد: منشاء بسیاری از خطاهای انسان‌ها زبان بد است؛ تهمت، دروغ، غیبت، سخت چینی، از گناهان زبانی است و مدیریت زبان یک کار مهم و نجات‌بخش برای انسان محسوب می‌شود.

صفایی بوشهری بیان کرد: مسئولیت در نظام اسلامی یک فرصت مهم خدمات‌رسانی به جامعه است و مسئولان نباید گرفتار آسیب غرور و انفعال شوند چراکه مسئولان مدیون و خدمتگزار مردم هستند.

وی تصریح کرد: مسئله فرهنگی در جامعه بسیار مهم است و در این راستا دیپلماسی ما باید سراسر عزت باشد و همه باید این دیپلماسی را مراعات و حمایت کنند.

 

 

 

  • نویسنده : محمد رضا کاشفی