رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به تلاش های دشمنان علیه ملت ایران گفت: امروز ۱۶۰ شبکه فارسی زبان به همراه ۳۰۰۰ شبکه دیگر برای تخریب اسلام و انقلاب امام فعالیت می‌کنند

به گزارش آماج خبر به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شامگاه شنبه در آئین بزرگداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: در روایات داریم مردی از قم قیام می‌کند که مردم را به حق دعوت می‌کند و مجموعه انسان‌هایی که برگرد آن مرد الهی مجتمع می‌شوند؛ مثل براده‌های آهن هستند و طوفان‌های سخت آنان را از بین نمی‌برد و از جنگ نمی‌ترسند و به خدا توکل می‌کنند نه به غیر خدا.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: ۱۵ قرن قبل این روایت برای ۱۵ خرداد سال ۴۲ پیش بینی شده و مصداق این روایت غیر از امام راحل نیست‌.

 

وی ابراز داشت: در روایت دیگر آمده مردمی از مشرق قیام می‌کنند که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند و این پیشگویی بسیار مهم است و این بدان معنا است که مردم در این عصر موانع بر سر راه ظهور را برخواهند داشت.

 

سعیدی با بیان اینکه امت پیامبر آخر الزمان نسبت به امت‌های پیشین امتیازاتی دارند و از سویی دیگر تکلیف سنگین‌تری بر عهده امت عصر آخرالزمان است افزود: ما در تمامی مسائل با امت‌های پیشین مشترک هستیم و تکالیفی که آنها داشته اند ما نیز داریم و اگر امت ابراهیم وظیفه داشتند که با طاغوت مقابله کنند، امت انقلابی ایران نیز همین رسالت را بر عهده دارند.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: اگر پیامبر اسلام از مظلوم حمایت می‌کند؛ امت روح الله نیز می‌بایست از مظلومان دفاع کنند، اما برخی‌ها این موضوع را درک نمی‌کنند و می‌گویند چرا باید به فلسطینی‌ها کمک کرد.

 

وی بیان داشت: اگر امت رسول الله موظف بودند شریعت الهی را رعایت کند؛ ما نیز باید این امانت شریعت را پاسداری و به آن عمل کنیم.

 

وی افزود: اگر امت موسی وظیفه دارند از موسی تبعیت کنند و به دلیل عدم اطاعت سقوط کرده اند امروز نیز اگر امت حاضر، از ولی فقیه تبعیت نکنند دچار انحراف می‌شوند و اگر امروز رهبری می‌فرمایند جنس مشابه داخلی نباید وارد شود و با اینکه نمایندگان در غزل و نصب‌ها دخالت نکنند باید به آن عمل کرد.

 

سعیدی بیان داشت: خداوند درجه دو و شهروند ویژه ندارد و می‌گوید همه باید وظیفه خود را عمل کنند و در غیر این صورت مجازات خواهند شد.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: برخی سخنان از زبان برخی افراد بیان می‌شود که بر خلاف مصالح کشور و انقلاب است و ملت ایران در طول این سالهای پس از انقلاب اسلامی در میدان حاضر بودند و از انقلاب حراست کردند.

 

وی عنوان داشت: اگر پرچم مقابله با آمریکا توسط امام راحل و مقام معظم رهبری برافراشته شده به منظور آماده سازی و زمینه سازی ظهور است.

 

سعیدی گفت: متأسفانه امروز در زمینه آمادگی‌های فردی برای ظهور فاصله داریم و وقتی بازار را می‌بینیم وضعیت گرانی، گران فروشی، احتکار و عدم صداقت نشان دهنده عدم آمادگی فردی است.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: در عرصه آمادگی اجتماعی نیز فاصله‌هایی داریم و برخی‌ها می‌گفتند چرا در سوریه وارد شدیم و این امر در واقع در راستای دفاع از کیان اسلام و حرم اهل بیت (ع) و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) بود.

 

وی ابراز داشت: تا زمانی که مقاومت گسترش پیاده نکند زمینه ظهور فراهم نمی‌شود و امروز تمامی کشورها باید در برابر استکبار مقاومت کنند در حالی که خیلی‌ها به این امر توجه ندارند.

 

سعیدی افزود: آمادگی بین المللی برای ظهور نیز می‌بایست فراهم شود و همه کشورها باید در خصوص حضرت آشنایی داشته باشند و شهادت طلبی و انتظار حضرت حجت، شیعه را شکست ناپذیر کرده است.

 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران گفت: امروز ۱۶۰ شبکه فارسی زبان و به همراه ۳ هزار شبکه دیگر برای تخریب اسلام و انقلاب امام وجود دارد و حضور امام زمان (عج) تار و پود آنان را به هم می‌ریزد به همین علت به مبارزه با حضرت برخواسته اند.

  • نویسنده : فاطمه خسروآبادی