فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیاد تومان در بازرسی از انباری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در ادامه طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با هرگونه قاچاق و احتکار کالاهای اساسی مردم و در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی روغن خوراکی در انباری متروکه در یکی از روستاهای کاشان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی دامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی کاشان با اطمینان از صحت و سقم موضوع، طی هماهنگی با مقام قضایی و اداره تعزیرات حکومتی به بازرسی از محل مورد نظر پرداختند.

 

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از این انبار ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق فاقد هرگونه مجوز لازم کشف شد، اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان یک میلیارد تومان تعیین شده است و در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدام‌های قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

سرهنگ کاکاوند با اشاره به تاثیر مخرب قاچاق و احتکار کالا بر اقتصاد کشور بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار خود را در این خصوص به سرعت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کاشان با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

 

  • نویسنده : فاطمه کریمیان