استاندار خوزستان با بیان اینکه تلاش‌ها برای پذیرایی از زائران اربعین به بهترین شکل ادامه دارد، گفت: اقدامات زیادی توسط دستگاه‌های دولتی در‌حال انجام است تا مسیر حرکت زائرین هموار و مشکلات کاهش پیدا کند.

به گزارش آماج خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، روز چهارشنبه ٢۶ مردادماه صادق صادق خلیلیان در دیدار با مدیران مواکب مستقر در مرز شلمچه اظهار کرد: تلاش ما این است اربعین حسینی سال جاری یک اربعین متفاوت نسبت به سال‌های گذشته باشد چراکه ۲ سال گذشته مراسم اربعین حسینی تعطیلی بود.

 

وی افزود: اقدامات باید گونه‌‌ای ساماندهی شود که به بهترین شکل پذیرای زائرین اربعین حسینی باشیم.

 

خلیلیان تصریح کرد: تلاش‌های زیادی توسط دستگاه‌های دولتی در‌حال انجام است تا مسیر حرکت زائرین هموار و مشکلات کاهش پیدا کند.

 

استاندار خوزستان گفت: تدارکات کارهای زیرساختی در حال پیگیری است و در یک‌ماه اخیر بارها از مرز بازدید کردیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

 

وی اضافه کرد: هفته گذشته نیز وزیر کشور از نزدیک از مواکب و زیرساخت‌ها بازدید کرد. هدف ما از این بازدیدها سرعت دادن به کارها بوده تا در سریعترین زمان به گونه‌ای به اتمام برسند که در زمان ورود زوار مشکل خاصی نباشد.

 

خلیلیان در پایان به تامین امنیت مواکب اربعین مستقر در مرزها و اقدامات مورد نیاز درخصوص تامین نیازها و برطرف کردن مشکلات مواکب اربعین تاکید کرد.

  • نویسنده : محمد خرم زاده
  • منبع خبر : استانداری خوزستان