جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 4.5 تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی در حاشیه امحای مواد مخدر در استان، اظهارداشت: یکی از اولویت های پلیس برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر بوده و همه ساله به صورت مستمر طرح هایی بدین منظور در سطح استان اجرا می شود.

وی افزود: امسال حدود ۴٫۵ تن انواع مواد مخدر با همکاری همه سازمان ها و حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی توسط نیروهای سخت کوش و سبزپوش انتظامی کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: همه ساله مراسم امحاء مواد مخدر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دبیری آن ها و همکاری استانداری و همه سازمان ها در سطح استان اجرا می شود که در استان قم امسال ۱٫۵ تن مواد مخدر سوزانده و به آتش کشیده شود که انشاء الله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه کن کنیم.

وی ضمن قدردانی از سازمان هایی که در این راه با پلیس قم همکاری داشتند، اضافه کرد: یکی از اولویت های پلیس برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است این طرح کماکان ادامه داشته و با همکاری و حمایت دستگاه قضائی انتظار داریم مردم نیز بیش از پیش به پلیس کمک کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: هر کجا خانواده ها و مردم و سازمان ها پای کار بودند و هماهنگ شدند توانستیم کارهای موفقی انجام دهیم چون یکی از نقشه های دشمن ورود مواد مخدر به کشور و از هم پاشیدن بنیان خانواده ها و عزت جمهوری اسلامی است.

 

  • نویسنده : مهدیه عباسی
  • منبع خبر : فارس