مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: قیمت نهایی نان فانتزی تا پایان هفته توسط کمیسیون نظارتی استان معلوم خواهد شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان شهیر گفت: در خصوص اعلام قیمت نهایی کمیسیونی در استان بنام کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان وجود دارد که آنالیز قیمت اتحادیه برای هر صنفی را مورد بررسی قرار می‌دهد و قیمت نهایی را اعلام می‌کند.

 

او گفت:  نامه‌ای که اتحادیه به کمیسیون نظارت ارسال کرده بود در فضای مجازی پخش شد و باعث گرانی چند برابری نان فانتزی و حجیم شد.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: آرد اردیبهشت با قیمت قبل در اختیار تمامی نانوایی‌ها قرار گرفته و با همان قیمت باید ارائه خدمت کنند.

 

شهیر می‌گوید: در رابطه با این موضوع مجموعه‌های نظارتی همچون تعزیرات و بازرسی از اصناف هم برای مقابله با تخلف گران دست به کار شده اند.

 

او معتقد است: قیمت نهایی با توجه به قیمت اولیه آرد، هزینه‌های روزانه و میانگین مصرف آرد مورد بررسی قرار می‌گیرد و این در کمیسیون مورد تایید قرار گرفته و تا روز دوشنبه در کمیسیون استان هم مطرح می‌شود و قیمت نهایی اعلام خواهد شد.

 

او در پایان گفت: هرکدام از نانوایی‌هایی که تا قبل از اعلام کمیسیون گران فروشی کنند با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

  • نویسنده : فاطمه کریمیان