فرمانده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت: نیروهای بسیج در دو مرز چذابه و شلمچه با حداکثر ظرفیت مستقر هستند و برای تعامل حداکثری با دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به زائران آمادگی بالایی داریم.

به گزارش آماج خبر، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسین(ع) اهواز، افزود : جشنواره مالک اشتر تاکنون در نواحی مختلف سطح استان با کیفیت بالایی برگزار شده است و اکنون نیز به همت فرمانده ناحیه امام حسین(ع) این جشنواره به خوبی برگزار شد.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان افزود : ناحیه امام حسین(ع) در بخش محرومیت زدایی همواره فعال هستند و در زمینه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی نیز همچنان پای کار هستند.
سردار شاهوارپور تاکید کرد :‌ تجلیل از برترین‌های این ناحیه یکی از اقداماتی بود که در جشنواره مالک اشتر انجام شد و امید است در سال جاری تعامل نواحی مختلف در تمامی عرصه ها، همچنان با همین کیفیت عملکرد قابل قبول داشته باشند.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت: در حال حاضر بسیجیان یا همان آحاد مردم، در مرزهای شلمچه و چذابه مشغول خدمت به زائران هستند ؛ در بخش درمانی بسیج جامعه پزشکی دو ایستگاه فعال دارد و در بخش موکب ها نیز نیروهای بسیج همگی پای کار هستند.
سرتیپ پاسدار شاهوارپور تاکید کرد : بسیجیان تلاشگر سپاه استان نیز در زمینه تامین امنیت زائران در کنار مجموعه خدمتگذار فراجا پای کار هستند و در بخش ترابری و حمل و نقل امکانات نیز کامیون های سپاه در حال خدمت رسانی هستند.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج)خوزستان گفت: اکنون در گیت‌های خروجی مرزهای استان مجموعه بسیج خواهران پای کار هستند و در هر عرصه‌ای نیز که نیاز باشد به کمک دستگاه‌های اجرایی خواهیم رفت.

  • نویسنده : محمد خرم زاده
  • منبع خبر : خبرگزاری بسیج