آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و شورای قرارگاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی چهارمحال و بختیاری در سالن حاج قاسم این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مهر مدیرکل دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، این سازمان را مکانی برای تحقق شعار سال رهبر انقلاب برشمرد و افزود: جهاد کشاورزی وظیفه تامین امنیت غذایی مردم را بر عهده دارد تا جایی که شعار مهار تورم و رشد تولید باید در آن تحقق یابد.

وی افزود: شاید در چند ماه گذشته دشمن فکر‌ و خیالی در خصوص فروپاشی نظام انقلاب اسلامی در سر داشت، اما غافل از این بود که این مردم به انقلاب اسلامی وفادار هستند و انقلاب ریشه در عمق جان مردم دارد و مردم شهید پرور ما نه تنها مال بلکه جان نیز برای انقلاب فدا می‌کنند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین رحمانی مهر اضافه کرد: امروز وظیفه همه مسئولین در برابر وفاداری مردم از گذشته بیشتر و سنگین تر می باشد چراکه وظیفه ما این است که اتفاقات و رویداد هایی که در سازمان ها روی می‌دهد را برای مردم تبین کنیم و این همان جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری مد نظر دارند.

وی اظهار داشت: یکی از اشخاصی که باید برای مردم تبیین شوند رهبر معظم انقلاب هستند چراکه که در هر عرصه ای صاحب سبک و سخن است.

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از افتخارات مجمع این سازمان این است که از ابتدا تا به امروز به عنوان یک نهاد انقلابی با حضور روحانیت همواره توانسته است منشأ خیر و برکت باشد.

وی افزود: برای درست کار کردن در هر نهادی بیش از علم و تجربه، انگیزه و روحیه لازم است و جهاد کشاورزی، امروز مفتخر است که تولیدات این سازمان نسبت به دهه های گذشته بیش از شش برابر شده و این در حالی است که مصرف آب کاهش یافته و حدود یک میلیارد متر مکعب آب استفاده شده است.

برزگر با بیان اینکه امروزه بیشتر از هر زمان دیگری بخش کشاورزی و قشر کشاورز و دامدار نیازمند حمایت اند اضافه کرد: امروزه امنیت غذایی کشور با توجه به شرایط اقتصادی و کم لطفی ها و بی مهری های سایر کشور ها، بخش کشاورزی ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند حمایت مادی و معنوی است.

وی با بیان اینکه در نظر داریم نرخ خودکفایی محصولات غذایی را سال به سال افزایش دهیم، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته مطابق با نرخ جایگزینی جمعیت که نرخ مطلوب ۲.۶ هست، در نظر داریم تولیدات را نیز بیش از این افرایش دهیم.

حجت اسلام والمسلمین زمانی نماینده سابق ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت؛ هدف ما از خدمت در این سازمان نشاندن لبخند بر چهره مبارک حضرت بقیة الله  الاعظم‌ (عج) و مردم غیور چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی تصریح کرد: در طول پنج ساله خدمت تلاش کردیم که با اراده و اخلاص آن دوران انجام وظیفه کنیم و ناظر بر تمام امور اجرایی سازمان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی تاکید کرد: از خداوند متعال خواستاریم که ما را در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد که ناموس و آبروی ماست و پرچم مقدس این نظام از نائب بر حق امام راحل (ره)، حضرت آیت الله خامنه ای به دست مهدی موعود (عج) سپرده شود .

حجت الاسلام والمسلمین مختاری مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: مایه افتخار و مباهات بود که آغازین روز خدمت وی  مصادف با اولین روز محرم الحرام شد.

وی افزود: توفیق دارم که پس از چند سالی خدمت در حوزه علمیه و همچنین دانشگاه چند صباحی نیز در اداره کل جهاد کشاورزی در خدمت قشر زحمت کش کشاورز باشم و با یاری خدا و منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم در حوزه اصلی تحقق اهداف سازمان قدم برداریم.

گفتنی است؛ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و شورای قرار گاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مهر سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد و حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن حاج قاسم این سازمان برگزار شد.

در این آیین‌ از خدمات پنج ساله حجت الاسلام والمسلمین زمانی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین مختاری به عنوان نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

 

 

  • نویسنده : زهرا آقابابایی