به گزارش آماج خبر، امیرعلی شادی، دبیرکل خانه ایمان و امید، در گفت و گو با آماج از شروع به کار این مجموعه خبرداد.

امیرعلی شادی گفت: خوشحالیم که آغاز کار مجموعه خانه ایمان و امید را اعلام می کنیم . این مجموعه یک کانون مردمی مطالبه گر و ودجوش است که در حوزه جهاد تببین و در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند نرم افزار پیشران انقلاب ایمان و امید است فعالیت می کند.

شادی افزود : امروزه در دوره جنگ مرکب قرار گرفته ایم . دشمن فضای مجازی که امروزه زندگی حقیقی انسان ها در آن جریان دارد را مه آلود کرد است . از این رو باید جهاد مجازی را با جدیت ادامه دهیم. امروزه کودکان و نوجوان را می بینیم که با عصمت و پاکی وارد این دنیای مجازی می شوند و عقایدشان بی رحمانه مورد تعرض دشمنان قرار می گیرد.

وی ادامه داد : روشنکردن نور امید توام با ایمان دلی و قلبی برای جوانان از واجباتی است که باید به سوی آن قدم برداریم و از تمام ظرفیت های موجود در راستای انجام  این فریضه بهره ببریم.این امر باید با اتکا بر نیروی جوان مجاهد امیدوار صورت بگیرد تا اندیشه جوانگرایی در کشور نیز رشد پیدا کند.

دبیرکل خانه ایمان و امید اذعان کرد : رهبر انقلاب از سال ۱۳۹۴ تا همین دیدار اخیر خود در ۱۴۰۲ بر اهمیت شبکه ملی اطلاعات و همچنین تبلیغ به عنوان اولویت اول تامید کردند . در کشور فعالیت های خوبی در این مورد انجام شد ولیکن نیاز است که این فعالیت ها بر مبنای علوم شناختی مورد ارتقا قرار بگیرند.

شادی تاکید کرد : بحمدالله در بدو شروع کار خانه ایمان و امید ، توانستیم حمایت های مطلوبی از نهاد های مهم دولتی و غیردولتی و همچنین حمایت همه جانبه از طرف سازمان های صدور مجوز دریافت کنیم و این حاکی از آن است که گسترش فرهنگی در کشور برای نهادهای ما مهم است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم که مجموعه خانه ایمان و امید ، بتواند خالصانه به اسلام و انقلاب خدمت کند و این مسیر تاریک را نورانی و هموار سازد.

  • نویسنده : سما هرسینی