به گزارش آماج خبر، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: با تلاش و همکاری فعالان گردشگری، اصناف، هیچ شکایتی در نوروز ۱۴۰۲ از سوی گردشگران در استان ثبت نشد.

علی خاکسار گفت: در نوروز سال‌جاری ۴۵۸ مورد بازدیدهای نظارتی توسط کارشناسان ما از مراکز پذیرایی، تفریحی، اقامتی انجام شد که خوشبختانه بر اساس خروجی این آمار، شکایات امسال تقریبا به صفر رسیده است و این نشان دهنده رضایتمندی حداکثری در استان است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: بازديدهای نظارتی از مراکز اقامتی ۲۲۵ مورد و تعداد بازديدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی ۶۶ مورد، بازديدهای نظارتی از رستوران ها و مراکز پذيرايی و بين‌راهی ۱۳۷ مورد بوده است.

خاکسار تصریح کرد: در این بازدیدها ۴ مرکز اقامتی، ۲ دفتر خدمات مسافرتی و ۲ مراکز پذيرايی مورد تشویق قرار گرفتند.

او ادامه داد: به ۱۲ مرکز اقامتی، یکدفتر خدمات مسافرتی و شش مراکز پذيرايی نیز به منور رعایت قوانین مربوطه تذکر داده شد و اخطار کتبی به ۲ مرکز اقامتی و یگ مرکز پذيرايی داده شد.

معاون گردشگری همدان تصریح کرد: از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و مراکز پذيرايی و بين‌راهی و اماکن جاذبه‌های گردشگری خوشبختانه هیچ شکایتی واصل نشد.

  • نویسنده : هستی ابراهیمی