سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برنامه ریزی برای اتصال بیمارستان‌های مهم پایتخت از جمله بعثت و امام خمینی به مترو خبر داد.

به گزارش آماج خبر؛ معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اهمیت موضوع اتصال بیمارستان‌های مهم به خطوط مترو، از تهیه طرح مطالعات ترافیکی و اقدامات اجرایی اتصال بیمارستان بعثت به متروی شهید کلاهدوز خبر داد.

محمد حسن فصیح افزود: در نشست کمیته فنی بررس اتصال بیمارستان بعثت به ایستگاه متروی شهید کلاهدوز مقرر شد معاونت‌های حمل و نقل ترافیک مناطق ۱۳ و ۱۴ با هماهنگی اداره ﮐﻞ ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ و اﯾﻤﻨﻰ ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ و ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﺷﻬﺮداری ﺗﻬﺮان، با استفاده از نقطه نظر مشاوران مربوطه، طرح اولیه مطالعات ترافیکی و اقدامات اجرایی این اتصال را تهیه کنند تا پس از آن این طرح وارد مرحله اجرا شود.

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: موضع اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو برای افزایش سرعت امدادرسانی در شرایط بحرانی از جمله طرح‌هایی است که چندسالی است در دستور کاز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار گرفته و پیش از این نیز طرح‌های اولیه برای اتصال بیمارستان امام خمینی به مترو بررسی شده است.

  • نویسنده : نرگس حیدری