معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام از آزادی ۱۲ زندانی مالی جرایم غیر عمد بمناسبت عید غدیر در ایلام خبر داد.

به گزارش آماج خبر به نقل از تسنیم، سرهنگ کرمرضا نصرالهی از آزادی ۱۲ زندانی مالی جرایم غیر عمد بمناسبت عید غدیر در ایلام خبر داد و اظهار داشت: سپاه استان ایلام  با  مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمؤمنین(ع) در امر معنوی و خداپسندانه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد مالی تلاش و با بهره‌مندی از توان خیرین این اقدام مبارک را به انجام رسانده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سازمان بسیج حقوقدانان استان درسال ۱۴۰۱  مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در راستای آزادسازی زندانیان با اداره زندانها مشارکت داشته است و در طی ۴ مرحله در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۰ نفر زندانی آزاد شدند.

وی افزود: سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در راستای نهضت کمک مؤمنانه با اعزام تیم های پزشکی به محل زندان مرکزی در چند مرحله و همچنین اهدای بسته های معیشتی طی چند مرحله به خانواده های زندانیان کمک داشته است.

نصرالهی اظهار امیدواری کرد  با همت نیکوکاران و خیرین استان و به همراهی مسؤولین قضایی شاهد آزادی جمعی دیگر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان  در آینده باشیم و گفت:  خوشحالی خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمد در این ایام، بهترین نتیجه برای تلاش‌های شبانه‌روزی سپاه امیرالمومنین(ع)  در حوزه‌های مختلف است.

  • نویسنده : زهرا شهبازی