رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: امسال اعتبارات استان از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش آماج خبر؛ پاپری تصریح کرد: اعتبارات استان امسال ۱۱۶ درصد با احتساب اعتبار متوازن و ۱۱۲ درصد بدون اعتبار متوازن رشد یافته است و مقام اول کشور را از نظر افزایش اعتبار نسبت به سال ۱۴۰۱ کسب کردیم.

 

وی گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شد که هزارو ۸۵۰ میلیاردتومان تخصیص یافت که معادل ۸۴ درصد است و مقام اول را در کشور از نظر تخصیص اعتبار به خود اختصاص دادیم.

 

پاپری اضافه کرد: این اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی استان توزیع شد و طرح‌های عمرانی که از سال‌های قبل دچار رکود شده بود را فعال کردیم البته در کنار آن ۲ هزار و ۷۰۰ میلیاردتومان هم از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تزریق شد که آن هم در زمینه عمرانی هزینه شد.

 

وی اضافه کرد: در مجموع ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ردیف‌های ملی ابلاغی به استان بود که بین طرح‌های عمرانی استان توزیع شد بالغ بر هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر اول رئیس جمهور در سال قبل تزریق شد که افزون بر ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نقد به طرح‌های عمرانی استان پرداخت شد و هم اکنون طرح‌های عمرانی استان از شمالی تری نقطه تا جنوبی‌ترین نقطه فعال است و استان به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است

  • نویسنده : نرگس حیدری