آیین تجلیل از دختران گروه رستا یا همان مدافعان حجاب که در برگزاری جشن عید غدیر خم در چهارمحال‌ و بختیاری نقش فعال و موثری داشتند برگزار شد.

به گزارش آماج خبر به نقل از روابط عمومی قرارگاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در راستای اجرای‌ منویات‌ مقام معظم رهبری پیرامون جذب حداکثری جوانان و نوجوانان و به پیشنهاد دبیر قرار گاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی استان آیین تجلیل از دختران گروه رستا که در برگزاری جشن عید غدیر خم در چهارمحال‌ و بختیاری نقش فعال و موثری داشتند در محل جبهه انقلاب فرهنگی با حضور مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد و مسئول جبهه فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا به بیان نقش زن در اسلام پرداخت و گفت: در جریان عاشورا این زنان بودند که نقش برجسته ای ایفا کردند و شما ادامه دهنده راه زنان بزرگ اسلام هستید .

وی در ادامه به تأمل در نقش زن در دوران دفاع مقدس پرداخت و به مطالعه کتاب دا نوشته سید زهرا حسینی تاکید ورزید و افزود: همین که دختران گروه رستا با چادر و حجاب فاطمی در میدان حاضر می‌شوند خود یک نوع جهاد هست و وقتی همزمان به کار فرهنگی میپردازند این جهاد به جهاد اکبر بدل می‌شود.

محسن دهقانی نیا، دبیر قرار گاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی استان ضمن تقدیر از دختران گروه رستا به مناسبت فعالیت های فرهنگی شان، به بیان نقش جوانان و نوجوانان در بحث مبارزه با مفاسد پرداخت و اضافه کرد: ضروری است که در حوزه مبارزه با مفاسد از تفکرات و دیدگاه نسل جوان و نوجوان استفاده شود و حتی کمیته ای نیز در این زمینه تشکیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین کاظمی‌نیا مسئول جبهه انقلاب فرهنگی استان‌ با بیان فرمایش امام رضا (ع) که فرمودند: « در شادی ما شاد باش و در غم ما غمگین باش» به برکات ماه محرم الحرام اشاره کرد و این ایام را تعزیت گفت.

وی ادامه داد:  از شب اول ماه محرم تا اربعین و پایان صفر شاهد این هستیم که هر کس به نحوی در حال ابراز ارادت به سیدالشهدا هست و اینها فرصتی است برای همه ما تا از هر کدام شان درس بگیریم.

در پایان نیز هدایایی معنوی و متبرکی از آستان قدس رضوی، که به همت قرارگاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی استان تهیه شده بود ، تقدیم عزیزان گردید

  • نویسنده : زهرا آقابابایی